קרטון גולדסטאר 330 מ"ל

119.00

קטגוריה:

תיאור

קרטון גולדסטאר 330 מ"ל – 24 יחידות
מיליוני ישראלים נהנים מכוס גולדסטאר צוננת בפאב עם חברים. ואז מעוד סיבוב של גולדסטאר. ואם הערב ארוך ויש הופעה טובה, אז כנראה שמעוד אחת. כי גולדסטאר היא הבירה האהובה והפופולרית בישראל. לזה שווה להרים לחיים.

גולדסטאר היא בירת לאגר אדמוני עם טעם וארומה ייחודיים בעלת 4.9% אלכוהול.

הבירה מיוצרת לפי מתכון בן למעלה מ-60 שנה, מתערובת של סוגי לתת בהירים וקלויים, בתהליך מסורתי שנותן לה את הטעם העמוק.

בשנים האחרונות גולדסטאר היא מילה נרדפת לישראליות אותנטית, לא משנה אם זה הגבר המחוספס, השנון ובעל המודעות העצמית (טוב נו, החלקית) או האישה שמבינה עניין.

בתחילת דרכה, היא שווקה כ-"בירה נשר גולד סטאר", עם הסמל המוכר של "בירת נשר" על התווית. "גולדסטאר" הייתה הבירה הראשונה בישראל שנמכרה בחבית, והתחילה את דרכה בפאב "המוזג" המיתולוגי בתחנה המרכזית הישנה.

אי אפשר לדבר על גולדסטאר בלי לדבר על הקמפיינים יוצאי הדופן שלה. בשנות השישים היה זה פול ניומן שלגם כוס גולדסטאר צוננת. בהמשך, היה זה יאיר לפיד במחווה לסרט "אהבה בשחקים", משה דץ, שרון רג'יאנו ואפילו הדוגמנית הבינלאומית קלאודיה שיפר.

גולדסטאר כבר הפכה את קידום אירועי תרבות והמוסיקה בישראל למסורת, אם זה "גולדסטאר סאונד סיסטם", בו מופיעים האמנים המובילים בישראל, מברי סחרוף ויהודה פוליקר, דרך אביב גפן יחד עם רוברט גיב מלהקת הבי-ג'יז, היהודים, עברי לידר, מוש בן ארי, בלקן ביט בוקס ועוד ועוד. גם פסטיבל עיר הבירה בחיפה, מועדוני הגולדסטאר זאפה ורבים אחרים הם תוצר של גולדסטאר שעומדת מאחורי תרבות המוסיקה בישראל.